SALUT I BENESTAR TERÀPIES NATURALS

Acupuntura

És un mètode terapèutic mil·lenari utilitzat en la medicina tradicional xinesa que ens ajuda a regular l'energia de tot l'organisme i evita disfuncions que amb el temps poden esdevenir malalties. Els seus beneficis són útils en tot tipus de trastorns: digestius, circulatoris, respiratoris, ginecològics, dermatològics, emocionals, dolor, etc.

Laserpuntura i Teràpia Neural

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

Homeopatia

Messoteràpia

La messoteràpia consisteix a injectar medicament homeopàtic per via subcutània just allà on es necessita, i actua així d'una forma eficaç, ràpida i localitzada. És una tècnica que s'utilitza tant en terapèutica (dolor, inflamació, etc.) com en estètica (sobrepès, cel·lulitis, retenció de líquids, cicatrius, arrugues i d'altres... )

Parells Biomagnètics

Sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores.

Flors de Bach

Sistema mèdic reconegut l'any 1976 per l’OMS que es basa en la vibració energètica de certes flors i la seva influència sobre les emocions. Cada flor vibra amb una determinada freqüència i aconsegueix harmonitzar l'estat emocional de la persona, que és l'orígen de la malaltia.