Acupuntura i Teràpia Neural (Neuralàser)

Acupuntura

És un mètode terapèutic mil·lenari utilitzat en la medicina tradicional xinesa que ens ajuda a regular l'energia de tot l'organisme i evita disfuncions que amb el temps poden esdevenir malalties. Els seus beneficis són útils en tot tipus de trastorns: digestius, circulatoris, respiratoris, ginecològics, dermatològics, emocionals, dolor, etc.

Cartell_Laserpuntura_AnnaMestres (2)Teràpia Neural

Mitjançant l'aplicació d'un làser amb túnel magnètic, i a través dels ganglis simpàtics, es tracten tot tipus de dolors físics sigui quin sigui el seu orígen. Molt efectiu per a regular totes les funcions de l'organisme així com també en casos de vertígens i afectació de la memòria. Es presta especial atenció als possibles camps interferents o zones irritatives distals que poden ser causes de dolors persistents.

Acupuntura Cranial Yamamoto

Teràpia desenvolupada per el Dr. Toshikatsu Yamamoto els anys 70.L’acupuntura Cranial Yamamoto és un tipus d’acupuntura sobre un microsistema que engloba dos sistemes d’energía situats en diferents punts i zones que són localitzables en casos de trastorns i bloquejos energètics.
Aquest tipus d’acupuntura està molt indicada en casos de malalties cròniques i psicoemocionals,dolor agut i crònic,inflamacions,trastorns metabòlics,intoleràncies alimentàries.També és molt efectiva en tractaments neurològics i enfermetats del sistema nerviós central.

Homeopatia i Mesoteràpia

El principi bàsic de la Homeopatia és que l’igual cura l’igual. Això vol dir que una substància que produeix uns efectes negatius sobre l’organisme en quantitats ponderals que es poden mesurar, al diluïr-la i dinamitzar-la, aquesta mateixa substància conté l’estímul necessari per revertir aquests mateixos efectes. S’utilitzen tant substàncies d’orígen vegetal, com animal, com mineral i es tracten tant símptomes físics com mentals i emocionals ja que es considera que totes les disharmoníes són diferents expressions o símptomes d’una situació de pèrdua de salut.
També és una teràpia vibracional energètica els mecanismes d’acció de la qual no s’expliquen mitjançant la física clàssica ni la biología sinó que s’expliquen per la física quàntica.

MESOTERÀPIA
Els medicaments homeopàtics també poden ésser injectats mitjançant la MESOTERÀPIA que consisteix en injectar el medicament homeopàtic per via subcutània de forma localitzada actuant així d’una forma eficaç i ràpida just allà on es necessita.
El medicament homeopàtic injectat s’utilitza tant en terapéutica ( dolor, inflamació ect…) com en estètica (sobrepès, retenció de líquids, cicatrius, arrugues ect…).

Sessió de Mesoteràpia 40€
Opció de comprar un Bonus Mesoteràpia 10 sessions/350€

COMPRAR BONUS

Homeopatia i Mesoteràpia
Parells Biomagnètics

Teràpia desenvolupada per el doctor i biòleg mexicà Isaac Goitz.Consisteix en aplicar uns imans d'intensitat entre 1000 i 1900 gaus que modifiquen el PH de l'organisme facilitant l'eliminació de virus,bacteris,paràsits i fongs,que són els causants de moltes malaties.És una teràpia ràpida i eficaç tant per adults com nens i en poques sessions s'obténen tant resultats a nivell físic com són el dolor,al.lèrgies,herpes,fongs,càndides,problemes de pell,intestins ect... així com en el terreny emocional com són els quadres d'ansietat,pors,fòbies,ira ect...

Reflexoteràpia

Tècnica mil·lenària basada en l’estimulació de les zones reflexes dels peus per ajudar al proçés curatiu. Mitjançant les diferents intensitats en les pressions i durada d’aquestes, s’indueix als òrgans i altres estructures corporals a restablir el seu equilibri funcional, alhora que es produeix una enorme relaxació dels teixits del peu facilitant l’estabilitat i la postura corporal.

Reflexoteràpia
Flors de Bach

Sistema mèdic reconegut l'any 1976 per l’OMS (Organització Mundial de la Salut) que es basa en la vibració energètica de certes flors i la seva influència sobre les emocions. Cada flor vibra amb una determinada freqüència i aconsegueix harmonitzar l'estat emocional de la persona, que és l'orígen de la malaltia. La carència de contraindicacions,d'efectes secundaris i la compatibil.litat amb qualsevol tipus de tractament terapèutic,fa que les Flors de Bach puguin ésser utilitzades per nadons,dones gestants,gent gran i malalts de tot tipus. S'utilitzen també com a medicina preventiva i milloren la qualitat de vida. Particularment útils en problemes escolars,traumes,ensurts i èpoques de canvi com l'adolescència i la menopausa.

Tècnica Metamòrfica

Teràpia manual vibracional descoberta per Robert Saint John. Es caracteritza per un profund respecte al proçés de sanació del pacient, en el que el terapeuta acompanya sense dirigir o imposar la seva voluntat, jutjar o analitzar la informació que sorgeix durant la teràpia. La saviesa innata del pacient és la que activa la capacitat pròpia de la sanació, produïnt-se una metamorfosis interna. Les experiències són viscudes d’una forma més conscient, sense patiment, dramatisme ni ansietat, aflorant qualitats com la serenitat, la claredat mental, la determinació, etc.
És una tècnica molt suau i agradable i es realitza en peus, mans i cap sobre les zones reflexes del Sistema Nerviós Central. Molt indicada en persones grans, nens, embarassades i sobretot en persones en proçés de canvi.

Tècnica Metamòrfica
Reset ATM

Mètode per equilibrar l’articulació tèmporo-mandibular, creada per Philip Rafferty, pare de la Kinesiologia Energètica o Kinergetics. Es basa en el “toc terapèutic” i en un protocol específic que permet alliberar la memòria cel·lular de traumes viscuts com accidents, caigudes intervencions quirúrgiques ect..., drenant toxines i restes d’anestèsia dels teixits musculars, restablint així la sincronicitat en el funcionament del teixit muscular.